niedziela, 27 kwietnia 2014

Yyy...

Dobra, mam do Was małą prośbę:
1. Prosiłabym o jakąś oznakę, że tu zaglądacie, napiszcie w komentarzach np."jestem" /komentarze mogą być anonimowe/, bo robienie bloga dla samej siebie nie ma żadnego sensu.

2. Jeśli macie jakieś sugestie to jestem otwarta na wszelkie propozycje.

A teraz chcę coś ogłosić: postanowiłam zrobić sobie krótką przerwę, które niestety są dosyć częste. Postanowiłam sobie, że zrobię w tym czasie /tygodnia/ posty, które później będę publikować co 2 dni, aż się nie skończą.

A i jeszcze jedno niektóre posty będę robiła tu lub na webnode, albo na obu, głównie ze względu na wygląd strony. Ale zawsze będę Was o tym informować /możliwe są opóźnienia/.

2 komentarze:

  1. jestem~!
    fajna stronka ale piszesz trochę nienaturalnie i się to ciężko czyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za opinię.Staramy się "brzmieć" naturalnie. Wiadomo, różnie to wychodzi. :) Dziękujemy za znak, że ktoś tu zagląda. :)
    Aley

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.