piątek, 26 września 2014

58. Kartki urodzinowe





Haha, nie wpadłam na ten pomysł tak sobie, dzisiaj jest wyjątkowy dzień. Przynajmniej dla mnie, bo są moje urodziny. Chwalę się, a co? Postanowiłam się trochę postarać i zrobić te oto kartki:
(było to dosyć proste, zważając na to, że wykorzystałam starocie)










Veina (Wesołych Świąt z Okazji Urodzin)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Proponowany post:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tego niezmiernie, taki był zamiar. Jednak brdzo proszę o podsunięcie pomysłu na dalsze posty.
      Veina

      Usuń
  2. Świetne *.* a zrobiłabyś kartki świąteczne z Olafkiem?⛄

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.