czwartek, 17 kwietnia 2014

22. Kraina Lodu na dvd i blu-ray

Od dawna zastanawiałam się kiedy ten dzień nastąpi. Byłam zrozpaczona widząc, że premiera tego tytułu w krajach anglojęzycznych odbędzie się w dopiero w marcu. Przewidywałam, że opóźnienie w naszym ukochanym kraju będzie znaczące. Miałam obawy, że premiera nastąpi dopiero w maju. Nie zgadniecie jak wyglądało zdziwienie na mojej twarzy, w momencie gdy wchodząc na oficjalną stronę Disney.pl ujrzałam taki oto komunikat:




Cały artykuł do lamusa, ja tu chwalę disney'a, a on bezczelnie przedkłada premierę o 10 dni /z pierwszego kwietnia na 11/!!! No i jak mam zdążyć kupić produkt po korzystnej cenie do świąt, przeca mi nie dojdzie. Załamka...
Nie no, tragedia do kwadratu. Zamiast 11 premiera miała miejsce 14. TRAGEDIA...

 

^^ Rozwaliło mnie to stwierdzenie "JUŻ na DVD i  BLU-RAY"

Aley  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.