środa, 16 kwietnia 2014

1. Mam tę moc - topka

A oto mój ranking najlepszych Mam tę moc:



1 miejsce - Ari no mama de (Japoński)

  
 Zauroczyła mnie od kiedy pierwszy raz ją usłyszałam. Właśnie ta wersja najbardziej według mnie pasuje do Elsy.
2 miejsce - Libre Soy (Hiszpański Ameryki Łacińskiej)


Delikatny głos, równie piękna wersja jak Japońska.

3 miejsce -  All'alba Sogerò (Włoska wersja)


Zasłużyła na to miejsce tak samo jak Angielskie Let it go, ale jednak wygrała.

4 miejsce - Let it go (Angielski)

Jej prostota jest piękna, szkoda, że nie zmieściła się w podium.
5 miejsce - Libérée, délivrée (Francuski)


Nie wiem, po prostu piękna.
6 miejsce - 随它吧 (Mandaryński)

 
Gdybym uwzględniła egzekwo, na pewno była by na 5 miejscu.

7 miejsce - Sad je kraj (Serbski)


Bardzo mi się spodobała, jest niesamowita.

8 miejsce - Lad det ske (Duński)


Ach te wariacje językowe. Piękna.
9 miejsce - Lass jetzt los

 
No cóż bardzo lubię Niemiecki. Może gdybym nie, to byłaby na niższm miejscu.
10 miejsce - Legyen Hó (Węgierski)


Zasłużyła na top 10
11 miejsce - La den gå (Norweski)

Piękna, jednak nie tak jak Węgierska.
12 miejsce -  Já Passou (Portugalski)


Cóż, ładna.
13 miejsce - Laat het los (Holenderski)



Jakby się do niej przyzwyczaić to da się przeżyć.


Jak myślicie są jeszcze jakieś Mam tę moc warte uwagi? Napiszcie!
Veina

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem na pierwsze miejsce zdecydowanie zasługuje oryginał. Podoba mi się też rosyjska wersja,za to polska- ostatnie miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.