sobota, 26 kwietnia 2014

39. Coś co warto zobaczyć... - x2

Nie miałam pomysłu na post, a ten miałam gotowy, więc go opublikowałam. Miał być wyjątkowy, ale cóż. A apropo stronka /orginalna/ żyje już 4 miesiące. Jeeeeee:




1

Powiem tak nie zwaliło mnie z nóg, ale trzeba mieć talent, żeby tak zaśpiewać.


2

Jeden gościu, kilka głosów i piosenka, czegoż chcieć więcej?? Disneya i Pixera, czyli wszystko jest. :)


3

Coś, czego możliwe, że nie wiedziałeś/aś o Krainie Lodu:



Trzeba mieć odwagę, żeby zaśpiewać wersję w 25 językach i on zaśpiewał nawet, nawet. 
Dzięki niemu śpiewam w polskiej wersji tak: "wszystkim wbrew na ten giez je stać", tak jest fajniej, nie?? /dobrze mu poszło/

5

Nie mogłam się zdecydować co wybrać, jest tyle rzeczy, które chciałabym Wam pokazać w tym poście. Jednak nie mam wyboru i muszę wybrać....
Więc wybrałam... męską wersję Let it go:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.