niedziela, 14 grudnia 2014

69. Narysujmy Olafa!!!

Dzisiaj jestem trochę nie w temacie, bo nie umiem rysować, ale co tam. Za to swój pomysł na narysowanie naszego cuda pokazała mi stara jak świat gazeta z KL. Uwierzcie, ma w sobie jeszcze kilka rarytasów. No to co? Rysujemy?




Albo róbcie to tylko ołówkiem i gumką tak jak ja! (Jeszcze jakaś kartka, nie?)


 Tylko wszystko ma być proporcjonalne!!!


Z tą wielkością uważajcie!  To nie takie proste.


Jak ja mam to wytrzeć tą gumką? Mam małą karteczkę, nieważne.




Wyszedł Wam? Mi nie bardzo. A zresztą, oceńcie sami. Do zobaczenia wkrótce.



4 komentarze:

  1. Robimy właśnie gazetkę szkolną... Prawie skończona, ale ilustracji zawsze za mało. Świąteczny numer, bałwan w sam raz :D Już miałam próbować robić, ale pierwsze-trzecia próba i stwierdziłam, że dość, przestanę krzywdzić kartkę i ołówek x.x Rysowanie nie dla mnie!
    A wasz taki zadziorny! Wygląda na takiego wesołego, niegroźnego łobuza ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie gazetke szkolną? (Pytanie retoryczne) Ale fajnie... ja rysowałam, ale po co się przyznaję? No tak, Aley ładnie rysuje, ja nie. Dzięki

      Usuń
    2. Trudno go narysować, jak dla mnie to lepiej rysować wedle własnego pomysłu, no ale okej. Fajnie, że został tu umieszczony ;). -Zoe

      Usuń
    3. Osobiście niestety nie znam żadnego określonego pomysłu, czy sposobu. Jak dla mnie Olaf w ogóle jest trudną do narysowania postacią. Cieszę się i dziękuję za komentarz.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.