środa, 23 kwietnia 2014

38. Coś co warto zobaczyć...

 Zacznę od początku. Otóż "Coś co warto zobaczyć" będzie serią, nie tylko filmiki, ale też np. obrazki. W każdym poście będzie 5 polecanych przeze mnie rzeczy. Postaram się je robić co środę lub częściej. :)


1

Czyż nie jest to pięknie zaśpiewane?


2
Polecam włączyć napisy i tłumaczenie. Mi się podobało, a Wam? /no w końcu to parodia/ :)


3

Mam dla Was dwa fan-duby /trochę się naszukałam/. Nie mogłam się zdecydować,który jest lepszy. Zwróćcie uwagę, że w tym drugim śpiewa dziewczyna mówiąca po angielsku, dlatego jest on trochę gorszy od pierwszego.


i



4

 Nie chciałam znowu dać "Ulepimy dziś bałwana", więc macie to /czyż to nie jest słodziutkie?/:


5

Fajnie to wygląda, nie??



Na dzisiaj koniec :) Veina

1 komentarz:

  1. Jeżeli wy macie lub znacie jakieś ciekawe rzeczy /oczywiście związane z Krainą Lodu/ nie powstrzymajcie się przed powiadomieniem mnie. "anoa123@gmail.com" lub komentarz /wolę e-mail/ . A i oczywiście piszcie jakie jest wasze /Twoje/ zdanie na temat "czegoś co warto obejrzeć", tych 5 rzeczy. Dzięki Veina

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.