wtorek, 24 czerwca 2014

49. Cytaty




... prosto z bajki. Niedużo, ale przynajmniej są i to chronologicznie.



1. Anna:  Ulepimy dziś bałwana?

2. Anna (wyciągnięte z kontekstu nie ma sensu, ale...):  Rany trzymajcie mnie

3. Elsa: Cześć jestem Olaf trochę brakuje mi ciepła
    Anna: Kocham Cię Olaf

4. Weselton: Teraz Cię przejrzę kuro złoto dajna i wydoję do rosołu - Weselton

5. Anna: Niezły pasztet, nie ty pasztet, w sensie my tu pasztet. Ty ciacho. Y, chwila, co?

6. Weselton: Teraz gibie się gibko jak gibon.

7.  Oaken: Jedno durne co by po nocy dyrdać to wyście są i ten głuptok.

8. Oaken: Łoj, ciężko zimą tego lata.

9. Kristoff: Chciałaś mnie zabić kobieto.
    Anna: Już kilka razy.

10. Olaf: Kto by pomyślał, że zimą bywa tak pięknie. Ale biało jak w szpitalu, się prosi o kapkę koloru. Może pójść w karmazyny, purpury jakieś albo w żółcienie. Nie żółty odpada, żółty na śniegu, phr. Co to to..., dobrze mówię?

11.  Olaf: Chwila co Wam się porobiło, że tak nagle dyndacie jak frędzle?

12. Olaf: A to łoziu z kozią japą tam to kto to?
      Anna: To Sven
      Olaf: Aha, a ten renifercio?
      Anna: Sven
      Olaf: A oba, a jasne nawet łatwiej pochwytać

13. Olaf: Na dzień dobry byś ślinka chciał, ja ciebie też.

14. Olaf: Tak, a co?

15. Olaf: Oj bo po łapach, tu się dialog toczy.

16. Olaf: O dobra wróżba, będę nadziany.

17. Olaf: Kristoff wrócił, chwila Kristoff?

18.  Olaf: Jedziemy całować Hansa, a kto to jest Hans?

19. Olaf: Miłość to jak bardziej się martwisz o kogoś niż o siebie.

Ale tu Olafa. O.o Veina

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proponowany post:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




4 komentarze:

  1. Najlepsze jest w angielskim dubbingu, Szwądękaunt - "Tańczę jak kurczak z twarzą małpy". <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko. Ktoś to czyta. Faktycznie strasznie śmieszne.
      Veina

      Usuń
  2. -A to łoziu z kozią japą tam to kto to? - Olaf
    -To Sven - Anna
    -Aha, a ten renifercio? - Olaf
    -Sven
    -A oba, a jasne nawet łatwiej pochwytać - Olaf

    Cudowne!!! Mój ulubiony cytat z całej krainy lodu!!! <3
    Nie często komentuję, ale wasze wpisy są bardzo ciekawe i przeczytałam ich większość i bardzo mi się podobają... Skąd wy bierzecie tyle pomysłów??? Tak czy inaczej, nominowałam was Liebster Aword!!! Pytanka znajdziecie u mnie (avatar-zutara.blog.pl) Pozdrawiam was i trzymajcie tak dalej!!!
    Julajda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, serdecznie dziękuję za komentarz i oczywiście za nominację. Pomysły? Same przychodzą, chociaż jak może wiesz, czasem świeci tu pustkami.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.