środa, 16 kwietnia 2014

2. Polskie top

Moje zdanie na temat najładniejszych piosenek z Krainy Lodu:


 Zacznę od końca, powiem tak: nie podobało mi się polskie Mam tę moc, ze względu na Katarzynę Łaskę i jej "niesamowity" głos...
9 Mam tę moc


        
Nie wiem, po prostu jej nie lubię.
8 Pierwszy raz jak sięga pamięć repryza  



,,Kristoff" pochwalił się swoim wokalem no i dobrze. Nie żałuję, że usłyszałam:
7 Człowiek zwierzęciu jest wilkiem  



Piękna, bo pierwszy raz jak sięga pamięć :
6 Pierwszy raz jak sięga pamięć


To co, że ta piosenka jest nietentego? I niech nie waży na twym sądzie jego /Kristoffa/ fryz w niemęskim blondzie.
5 Nietentego


4 Miłość stanęła w drzwiach



Olaf śpiewa!!!!!!
3 Lód w lecie


2 Ulepimy dziś bałwana          



Piękna:
Serca lód





 Veina



1 komentarz:

  1. Zgadzam się z pierwszym miejscem- jedyna piosenka nie zepsuta przez polską wersję : ) I ja też nie lubię tej wersji ,,let it go''! Nikt nie zaśpiewa tej piosenki lepiej niż Idina.

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.