czwartek, 17 kwietnia 2014

36. Flamandzkie top

Tak, tak co to za język??!! Jest on mocno zróżnicowany od języka niderlandzkiego, używa się go w Belgii głównie w Flandrii /taka, krótka lekcja historii/
A oto ranking:


- powiem tak: wszytskie piosenki są wspaniałe, ale musiałam wybrać tę najgorszą. Wielka szkoda, że mnie do siebie nie przekonała. Nie wiem, czy to przez głos Svena /Kristoffa jako Svena/ mi się nie podobała, czy przez język /trudny do wymówienia jak dla mnie/. Po prostu nie wiem. :)
- szczerze te głosy mi nie pasowały do tej piosenki. /i tyle/
- no i znowu: po prostu do mnie nie przemówiła. Jest dobra, ale inne są lepsze. :)
- mam o niej to samo zdanie co o poprzedniej, tylko w tej są ładniej brzmiące słowa.
5 Koude Hart  /Serca lód/
- piękna, ale za zwyczajna, żeby osiągnęła wyższe miejsce.
- piękny głos, piękna piosenka. Tylko ta "piosenkarka" /Elke Buyle/ nie wyciąga wysoko. Trudno, tylko szkoda, że nie weszła na podium.
- od razu mnie zauroczył, może ten głos nie pasuje do Olafa, ale jest słodki. :) /według mnie/
- po prostu wspaniała, nic dodać nic ująć. Zgadnijcie co zostało!!!
- słodkie, głosy wspaniale pasują do Anny /małej, średniej i dużej/. Pięknie zaśpiewane i dopracowane.

Veina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.