czwartek, 17 kwietnia 2014

13. Ciekawostki



Onet
W dniu dzisiejszym /13.04.14/ na popularnym serwisie informacyjnym, można wypożyczyć "Krainę Lodu" za jedyne 9.90 zł. Informacja znajdowała się w na samej górze, co czyni ją dodatkowo bardzo ważną :).
Czy zauważyłaś/eś, że Anna ratując Kristoffa przed wilkami podpaliła pochodnią śpiwór i wrzuciła ją do sań /pochodnię, śpiwór rzuciła na wilki/

Kids Choice Awards
Od razu bez owijania w bawełnę powiem, że Kraina dostała jedną taką nagrodę w kategorii najlepszy film animowany. :)

Bohaterowie z Zaplątanych
Roszpunka w Krainie lodu, czy to przypadek??. Podobno tak, ale dwoje zakochanych z "Zaplątanych" przemknęło niezauważenie. No przynajmniej dla niektórych. //Dla mnie np. Hi, hi//
      

Odrzutki
Właśnie przeglądałam sobie internet i co znalazłam??? Odrzucone piosenki z Frozen. Z wcześniejszej wersji filmu, piosenki podobają mi się, a Tobie? Jedną z takich piosenek jest moje ulubione Life's Too Short.

 Aley i Veina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.