środa, 1 lipca 2015

101. Ciekawostki... x2

Jak obiecałam. Wzięłyśmy się za to z Aley stosunkowo wcześnie jako, że spodziewałyśmy się długiego i wyczerpującego szukania.  Osobiście nie byłam do końca pewna, czy aby na pewno nie znacie tych nad wyraz interesujących faktów, ale mam nadzieję, że jednak nie i spodoba się Wam ten post. (Oczywiście niektóre informacje mogą się nie zgadzać z rzeczywistością, ale są podawane przez wiele średnio-wiarygodnych źródeł)



1. Przede wszystkim chciałabym Wam dzisiaj powiedzieć o czymś co Aley pokazała mi już około miesiąc/dwa temu. A mianowicie, że Czesiu śpiewa też poza bajką. Może to wiecie, ale co zaszkodzi wspomnieć. Moją ulubioną piosenką w jego wykonaniu jest: Zanim Pójdę. Polecam posłuchać, jeśli ktoś tego nie zrobił. Właściwie w ogóle coraz częściej widzimy jak się udziela. Choćby ostatnio prowadził grupę w "Małych Gigantach" i podobno coś robił w "X-factorze"



2. W zeszłym roku, bodajże w marcu, moja "ulubiona" Katarzyna Łaska wyraziła się na twitterze czymś w stylu: ile można oglądać krainę lodu. Czyżby to była antyreklama? Po prostu wkurza mnie takie zachowanie, skoro sama w tym śpiewała to powinna albo promować, albo po prostu nie mówić nic.

3. Na półce u Oakena ukryła się nie tylko Myszka Miki, o której już pewnie wiecie, ale i mało widoczny: Mike Wazowski z baki pod tytułem "Potwory i Spółka"




4. Ciekawym jeszcze jest to, że twórcy Krainy Lodu zostali pozwani za plagiat życia Izabelli Tanikumi i jej autobiografii pod tytułem"Pragnienie Serca" na bodajże 250 milionów dolarów. Jeśli jesteście zainteresowani głębszym zapoznaniem się z sytuacją to zapoznajcie się z bardzo trafnym postem Gosirelli pod tym adresem:
http://www.gosiarella.pl/2015/03/kraina-lodu-plagiatem-czyli-o-pozwie.html
Ileż ludzi mogło by pozwać disneya o to samo? A ja Wam powiem, że całkiem sporo.

5. Początkowo nasz kochany renifercio miał nosić imię Thor. Wiele osób dowiedziało się tego ode mnie i odmalowało się zdziwienie na ich twarzy. Sama byłam równie zaskoczona, kiedy przeczytałam o tym po raz pierwszy.  Tak przy okazji to uważam, że chcieli zrobić reklamę filmom Marvelowskim. (TEAM MARVEL)

6. I to jest informacja, której totalnie nie jestem pewna, ale jako, że jest podawana od blogera do blogera to u mnie też się znajdzie. Otóż, PODOBNO Elsa posiada około 420 tysięcy włosów. Wyobraźcie to sobie, pół miliona włosów.

7. Początkowo Arcyksiążę, Weselton, miał być opiekunem księżniczek

8.  No dobra, Aley dostrzegła podobieństwo dziewczyny z jednego obrazu do Esmeraldy z bajki "Dzwonnik z Notre Dame". Nie tylko w wyglądzie, ale i w stylu tańca.




9. Ostatnią ciekawostką jest to, że pomimo iż autorzy stworzyli "od gnoma" postaci to i tak powtarzają się bardzo wiele razy. Przykładem jest ten obrazek, w którym Aley zaznaczyła powtarzających się bohaterów.



Ps: Post był gotowy już dawno, ale zapomniałam opublikować. Ups. Veina

1 komentarz:

  1. O tym, że Czesław śpiewa wiedziałam od dawna; lubię niektóre jego piosenki, kiedyś bardzo długo słucham Co mi panie dasz w wykonaniu jego i Gaby Kulki. Bardzo polecam sprawdzić :) Mike :D Haha, podziwiam ludzi, którzy dopatrują się takich szczegółów. Najbardziej spodobało mi się to z twarzami, wow, trzeba mieć bystre oko. Zaraz zabieram się za artykuł o pozwie, bo mnie zainteresowało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.