poniedziałek, 16 marca 2015

Informacja

Musiałam napisać, bo właśnie się zorientowałam, że zrobią pełnometrażowe Frozen 2. Walt Disney Animation Studios oficjalnie ogłosiło, że już zaczęto prace nad drugą częścią.

http://www.eska.pl/news/kraina_lodu_2_czyli_druga_czesc_frozen_-_pelnowymiarowa_-_potwierdzona_zobaczcie_wiadomosc_od_disneya_video/113566 - i tu informacja po polsku

http://www.shockya.com/news/2015/03/12/frozen-2-is-officially-being-developed-at-walt-disney-animation-studios/ - nie znam angielskiego za dobrze, ale to wyłapałam. :0


5 komentarzy:

  1. Proponuję posta, co myślicie o pomyśle kontynuacji i czego od niej oczekujecie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ja sama już nie wiem co o tym myśleć. Z jednej strony TAK, a z drugiej NIE, bo pewno zepsują.

      Usuń
  2. To co rozumiem, że skoro Tobie obejrzałam pierwszą część to tą oglądniemy wspólnie? Może wyciągniemy całą klasę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wait, what? Że do kina z klasą? Z naszą klasą? To niezbyt dobry pomył. Ahhh, dzięki mnie... no nie wiem, zobaczymy, jeszcze sporo czasu.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.