sobota, 14 marca 2015

79. W kuchni cz. 2

Wreszcie dotrzymałam obietnicy... (tak, tak, postaram się być systematyczna)
Więc jak już wspomniałam, tym razem przenieśliśmy się do kuchni. Skoro mamy już przybory/akcesoria kuchenne, czas przejść do samych dań.



Na początku zaserwujmy coś co jest na porządku dziennym w Japonii.
Bento -ryż i...  wiele rzeczy, które znajdziesz w kuchni. Preferowane są owoce i warzywa, ale np. na stronie Lidla polecane były jeszcze naleśniki. Nie brzmi to zachęcająco, ale uwierzcie wygląda świetnie. Przeszukałam internet i znalazłam masę bento inspirowanych Krainą Lodu, ale wybrałam tylko te najładniejsze.

1. Nie mam pojęcia z czego to jest dokładnie zrobione, ale dzięki temu dowiedziałam się o tej potrawie. (i dzięki temu mamy dzisiejszy post) A wygląda cudownie.



2. Pięknie wykonany... osobiście nie chciałoby mi się go robić.


3. Nie wiem z czego to się składa, ale nie widzę , żeby Elsa, była zrobiona z warzyw. Za to ryżowe śnieżki, niesamowite. 



















4. Pokusilibyście się?



5. Na ostro!



6. I żeby nie było. Z mięsem też można...



-Torty


1.  Taki najbardziej Kraino Lodowy, bo właśnie z "Gorączki Lodu"



2. Nie pogardziłabym tym, jak dla mnie jest świetny.



3. Ten za to jest przecudowny, a wystarczyło ładnie przyozdobić i położyć figurki.




4. Lód w Lecie! :)



 5. Nie wiem czy można zaliczyć do Frozenowego stylu, ale też śliczny.




Na dzisiaj koniec, ale niedługo nowy post z czymś zupełnie innym. Potem może powrócę do kuchni, ale wtedy nie ograniczę się do dwóch dań (?). Pozdrawiam... a może wy macie pomysły na dania, zanim zaproponuję wam swoje? (własne, nie z internetu, mam nadzieję, że coś uda mi się wykonać, a nie tylko z teorii, jak to by wyglądało / będą też internetowe, ale wtedy powiem )




4 komentarze:

  1. Genialne! Kurczę, jak widzę coś tak pięknie przygotowanego, to odechciewa mi się jeść, bo szkoda psuć takiej ślicznej dekoracji <3 Że też komuś się chce tak układać, ryż to formy, żeby warzywa pasowały... Ło matko, ja bym się wykończyła. Piękny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim wielkie dzięki za komentarz. Zgadzam się z Tobą w kwestii, że szkoda zjeść, ale i tak ostatecznie by się zepsuło, więc czemu nie. Przed tym trza narobić sporo zdjęć... :)

      Usuń
  2. Bento są świetne! A te wyglądają wprost przepysznie...Nie wspominając o tych tortach, takie małe dzieła sztuki ;) Super post

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.