poniedziałek, 16 marca 2015

80. Dwadzieścia fan-artów... x1

Pomyślałam nad serią... wiem, dużo ich mamy, ale mam nadzieję, że ta trochę dłużej pociągnie. Nie jest tak czaso-chłonna jak reszta, więc myślę, że jak nie będę miała za wiele czasu pojawi się taki post.  (kopiowanie linków zajmuje stosunkowo sporo czasów, ale to może zawsze iść do edycji) A teraz zapraszam.
(Kolejność zupełnie przypadkowa)



1.. Piękne w swojej prostocie. (i tak bym tego nigdy nie narysowała) Zwróćcie uwagę na twarze, ten wyraz mówi sam za siebie. (był nią wtedy zauroczony...)

2. Takie urocze... cuś. Fan-art bardzo nietypowy, nieproporcjonalne wielkości ciała. Trochę jak chibi, ale to tak nie wygląda.

3. To się wydaje takie rzeczywiste. Jaki trzeba mieć talent, żeby zrobić coś takiego....

4. ------- (nie wiem co powiedzieć :))

5. Urocze....


6. Inne... ale piękne. Tak ma być.

7. -----

8. ------

9. Trochę tu jest za płaska, ale tak to nie mam zastrzeżeń.

10. Rozczochrana Anna - taka słodziutka

11. Ja nie wiem jak ktoś to zrobił! To jest takie piękne....

12. Urocze i tyle.

13. Elsa syrenką, tego w kinach nie grali. :0

14. No popatrzcie w te oczęta... oderwać wzroku nie można.

15. -------- (po prostu nie wiem jak to zinterpretować)

16. Śliczne

17. Kreska nie jest jakaś wyszukana, ale efekt końcowy, świetny.

18.  No i znowu, chyba podobnie jak na górze, tylko nieco lepiej to wygląda.

19. ----

20. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba.


Ps: Dla was to 5 minut, a dla mnie to ponad godzina. :)

2 komentarze:

  1. Śliczne :D. Chociaż ja nie przepadam za tymi w mangowym stylu.
    I o matko, jak ja cię rozumiem. Wyszukiwać można tych głupich obrazków pół życia, a i tak cała zasługa przypada autorowi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. fakt to fakt. Tak to już w życiu bywa, starasz się, ale inni tego nie widzą. Jak zaczęłam pisać post to napomknęłam, że mało czasochłonne, ale to nieprawda... łojeju i to kopiowanie linków. Teraz już rozumiem... ty też ostatnio z tymi 11 twarzami Dianeya się napracowałaś. Człowiek nie wie, póki sam nie zrobi. :)

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.