piątek, 20 marca 2015

Organizacja

Ostatnio, to znaczy wczoraj, starałam się polepszyć trochę funkcjonowanie tego bloga. Nie wiem w jakim stopniu mi to wyszło, ale przedstawię Wam zmiany.
- Ja (Veina) i Aley rozdzieliłyśmy swoje konta (z dwóch powodów: żebyście łatwo rozpoznawali autorkę danego posta oraz dla własnej wygody)
- Utworzyłam podstronę "Kontakt"... jeśli macie jakieś pytania, piszcie tam lub na maila (znajdujący się w tejże podstronie)
- Połączyłyśmy naszego wspólnego bloggera z kontem Google +, żebyście mieli możliwość obserwowania nas. Po prawej stronie bloga (w wersji na komputer) jest taka możliwość.
- Jeśli chcecie, to na dole strony można nas również polecić na Facebooku, Twitterze, a także rozsławić nas trochę w Google.
- Dodałam opcję Szukaj na Blogu, wystarczy wpisać jakieś hasło... np. jajko i od razu wyskoczy wam post...
- Wstawiłam ankiety, dzięki którym dowiem się ile mniej więcej osób tu zagląda, jak często i jak tu trafiło.
- W prawym pasku powinniście jeszcze znaleźć ostatnio popularne posty. (Dodane wcześniej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.