poniedziałek, 22 czerwca 2015

99. Teoria wszystkiego

Tak jak obiecałam jest post. Wzięłam się za niego już 14, ponieważ ten pomysł strasznie mi się spodobał. Dzięki Anonimowcu.



1. Elsa z Anna i Roszpunka to:
a) siostry
b) kuzynki
c) brak pokrewieństwa
Niektórzy toczą konwersacje na temat pokrewieństwa Roszpunki z Elsą i Anną. Jedni uważają je za siostry i mówią, że ich rodzice to te same osoby, co jest niestety mało prawdopodobne, bo po pierwsze królestwo Arendelle wyglądało zupełnie inaczej niż ten z Zaplątanych, a po drugie raczej by był chociaż tego ślad w filmie, a po drugie zupełnie inni ojcowie, a podobny wiek dziewcząt. Druga wersja jest taka, że są kuzynostwem, bo przecież Król Arendelle i Królowa Świata z Zaplątanych są do siebie bardzo podobni.




 Są jeszcze tacy jak ja, którzy nie obstawiają żadnej wersji. (bo szczerze powiedziawszy nie dostrzegam zbyt dużego podobieństwa)... ale to tak na marginesie, w końcu szukamy czegoś świeżego i wyróżniającego się od reszty.


2. Okej skoro już szukamy dziury w całym to na tablicy w komisariacie pojawia się list gończy poszukujący Hansa. Więc, może Arendelle było po prostu zacofane technologicznie i inne krainy miały te różne robociki itd. To moja własna teoria, bo skoro szukamy najciekawszych to może to też Was zainteresuje, chociaż pewnie ktoś już na to wpadł. Ale tak poza tym to sama myślę, że to raczej do reklamy, czy coś.



3. Coś fani Frozen za bardzo uczepili się Zaplątanych. To jest tak jedna z teorii wszechświata mówi: "Rodzice Anny i Elsy płynęli statkiem na ślub Roszpunki i Julka, ale zatonęli i ten wrak statku pojawił się nawet w małej syrence." Tak szczerze powiedziawszy to nawet nie zauważyłam, że tam jest ten statek, ale jak mówią, że jest to może... co o tym myślicie? Jak dla mnie bardzo prawdopodobne...

4. Rodzice Elsy i Anny nie umarli tylko rozbili się na jakiejś wyspie i urodzili Tarzana. Szczerze powiedziawszy to nie uważam, żeby to było prawdopodobne, bo musieliby choćby przefarbować włosy. Chociaż w sumie ojcowie są bardzo podobni.



5. Rodzicie Elsy i Anny byli także rodzicami Juliana z Zaplątanych i temu mówię głośne: TAK! Są podobni? Są. Lubię gościa? Lubię. No! To mi pasuje.



6. "Mama Elsy i Anny była młodszą siostrą Jacka ze Strażników Marzeń i księżyc zesłał ją do Arendelle, żeby ożeniła króla i urodziła dziecko, które jak Jack otrzyma moc lodu." W sumie to by wyjaśniało dlaczego Elsa otrzymała moce, żeby stała się Strażniczką.



7. Wszyscy uczepili się jakichś teorii na temat rodziców dziewcząt to ja też. Są bardzo podobni do Belli i Adama z Pięknej i Bestii. Nie wiem, czy Wy też widzicie to podobieństwo, ale ja na pewno. Dobra tam, teoria jak każda inna, ale właściwie czemu nie... Kolory ich włosów są bardzo podobne i może tego tu nie widać, ale w ich wyrazach twarzy też coś jest wspólnego. A co jak to historia ich młodości. To by w sumie wyjaśniało ich schizę, skoro ojciec sam się zamknął i odosobnił, bo był inny to czemu nie zrobić tego samego swojej córce?



8. Braćmi Hansa są rzezimieszcy z Zaplątanych. W sumie widać jakieś tam podobieństwo, ale jest ono trochę naciągane.



9. Apropo pochodzenia Hansa krążą też teorie, że strażnicy Weseltona byli jego braćmi, a on był z nimi i z "arcyksięciem" w zmowie. W sumie jestem za, kolejna intryga, która co dziwne mnie zadowala. Ja widzę u nich uderzające podobieństwo, do tego znalazłam śliczny fan-art ukazujący jego rodzeństwo i oni tam byli. Różnica w kolorze włosów, ale przecież nie trzeba mieć tego samego.




I to w sumie tyle.... nic więcej nie znalazłam więc nie mam więcej dziwnych bardziej lub mniej teorii. Jestem z siebie bardzo dumna, mówcie jak się Wam Podobało i co Wy obstawiacie? Co jest według Was najbardziej prawdopodobne?

3 komentarze:

  1. O tym, że Roszpunka może być kuzynką Elsy i Anny słyszałam, ale o reszcie już chyba nie i naprawdę niektóre te teorie bardzo, bardzo, bardzo mnie zainteresowały. Uwielbiam takie smaczki w filmach, jak zdjęcie Hansa w Wielkiej Szóstce, choć w czasie seansu w ogóle nie zwróciłam na to uwagi - podziwiam ludzi, którzy umieją wychwytywać takie szczególiki. Z tych domniemań najbardziej spodobało mi się, że mama Elsy jest jednocześnie siostrą Jacka <3 Dla mnie mistrzostwo, piękne wyjaśnienie i kurczę, świetny pomysł ktoś miał! I to z piękną i bestią też niezłe; nie pamiętałam, że bestia miał na imię Adam :D Notka naprawdę świetna, tyle się dowiedziałam i teraz sama mam w głowie mnóstwo domysłów :D Genialne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może się podzielisz tymi domysłami? Nic więcej nie mogłam znaleźć więc jak masz jakąś szaloną teorię to chętnie wysłucham. Dzięki za komentarz tak poza tym.

      Usuń
  2. Luzik, nie ma za co :D
    Ciekawy post, wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.