piątek, 16 stycznia 2015

71. Naklejki




Jestem dumna ze zdobyczy Aley, Z resztą już dość starej. W każdym razie owe naklejki, można nabyć w empiku, przynajmniej niedawno je tam widziałam. Kosztu nie podam, bo nie bardzo pamiętam za ile można je nabyć. Coś koło 5 złoty, a może mniej.
Pochodzą one rzekomo z Włoch, "Made in Italy by Patnini" Tylko, że jest jeden problem, dwie naklejki są zatytułowane Frozen w dwóch różnych językach: Karlar Ülkesi (Turecki) i El Reino Del Hielo (Hiszpański). I weź się człowieku domyśl o co chodzi. Nie mogli tego zatytułować, chociaż w swoim języku? (Il Regno di Ghiaccio). No i byłoby pięknie.


Tak poza tym naklejki wyglądają cudownie, aż szkoda na coś nakleić, toteż tego nie zrobiłam. Szkoda tylko, że jest ich tak mało, bo 5 w jednej paczce.


Wszyściutkie, jak się podobają.



Ta jest najładniejsza, chyba się zgadzacie?



Cześć Kristoffciu, patrzysz na mnie?



Odwróćcie głowy od komputera! Spoglądajcie w tą samą stronę co Kristoff i Anna, no już! Co tam jest? U mnie kalendarz adwentowy z Kl... przydałoby się ściągnąć. Chyba, że patrzy na drzwi i mam wyjść. Nie wiem.


No dobra, kłaniamy się czemuś po prawej? Nie, musiałabym uklęknąć przed śmietnikiem.


On patrzy na mnie, czy na Was? Nieważne, pozdrawiam/

2 komentarze:

  1. Naklejki! Jestem prawdziwą maniaczką naklejek.
    Jak patrzę na swój kalendarz i dziennik, to dostaję oczopląsu. Ostatnio mój kuzyn spojrzał na okładkę z prawdziwym niesmakiem, bo zestawiłam ze sobą Hana Solo, Kucyki Pony, Monster High, Księżniczki Disneya, Vadera i Ben 10. Prawdziwy misz masz.
    No, w każdym razie te naklejki też mi się strasznie podobają. Niestety w tym empiku, który zwykle odwiedzam, były tylko chwilę i to dość dawno, a teraz ich nie widziałam. Może kiedyś zaopatrzę się w jedną paczuszkę, bo są śliczne i cudnie by wyglądały na kartkach dziennika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w moim empiku chyba nadal są, bo byłam dwa tygodnie czy trzy temu i widziałam. A od Aley dostałam z trzy miesiące temu, chyba. Ale może w twoim mieście się jeszcze się pojawią. Zestawienie faktycznie trochę niespotykane.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.