wtorek, 20 stycznia 2015

72. Top - tureckie

Szczerze powiedziawszy nie chciałam robić owego rankingu, dobra nic nie chciało mi się robić. Ale co tam. A Wam jaka kolejność najbardziej odpowiada? (A i jeszcze jeden szczegół, miałam problem z odnalezieniem tytułów, więc mogą być nieprawidłowe)





Karlar Ülkesi - Kraina Lodu

1. Aldırma - Mam tę Moc


Szczerze powiedziawszy próbowałam to zaśpiewać. Oczywiście z nią nie miałam szans, co nie jest dziwne. Przecież ma cudowny głos...


2. Çünkü İlk Defa Hayatımda - Pierwszy raz jak sięga pamięć


Nie domagam, za dużo dobrych piosenek, a ta wprost cudowna. Jak nie wsadzić jej na podium. Elsa mi trochę nie pod pasowała, ale jako całość jest bardzo dobrze.


3. Fixer Üst (???) - Nietentego


Piękne, nie mniej nie więcej.


4. Kardan Adam Yapsak Senle - Ulepimy dziś bałwana


Dwie Anny, niesamowite. Ta środkowa niestety wszystko zepsuła.


5 i 6. Yol Açıldı Aşka - Miłość stanęła w drzwiach


O, jakie słodkie.

i

Çünkü İlk Defa Hayatımda Reprise - Pierwszy raz jak sięga pamięć repryza


I tu miałam ogromny problem, lepsze, czy gorsze od "Miłość...", nie mogłam się powstrzymać, więc dałam na to samo miejsce. (ja nie złamałam zasad, ja je uchwalam)


7. Ren geyiği (ler) İnsanlar daha iyi Are (???) - Człowiek zwierzęciu jest wilkiem


A no ładne, ładne.


8. Dondurulmuş Kalp (???) - Serca lód


To się robi nudne, nic nowego.


9. Yazın (???) - Lód w Lecie


Temu mówię stanowcze nie.

2 komentarze:

  1. Najbardziej urzekło mnie "Pierwszy raz jak sięga pamięć". Nietentego przezabawnie brzmi, ale bardziej spodobało mi się Ulepimy dziś bałwana ( w sumie ta piosenka zawsze mnie wzrusza, w każdym języku) :) Wszystkie fajne, brzmią tak zupełnie inaczej, niektóre świeżo, w porównaniu do polskich wersji, które słyszałam tysiąc razy :) Świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć dziewczyny, to znowu ja :)
      Nominowałam was do LA :) Zapraszam: http://opera-lalek.blogspot.com/2015/01/liebster-award_23.html

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.