czwartek, 23 października 2014

Zapowiedź

Liczę na to, że na 26 października wyrobię się z napisaniem historii, o której nie myśleliście tu zaglądając. Oczywiście chodzi o Lodową Historię Kopciuszka, bo tak ją nazwałam.
--------------------------------
"Nie taką historię znacie, choć zarys jest ten sam, to słowa, bohaterowie i fabuła są zupełnie inne. Pewnie mówicie: co można zrobić ze starą jak świat historią, aby wzbudziła ona w czytelnikach ponownie radość i uśmiech. Mam nadzieję, że można i spróbuję to Wam udowodnić."
 -------------------------------
Taaa, wiem, że pewnie Was nie interesują moje wypociny, ale.... no właśnie, co "ale"? . Ale w każdym razie staram się, bo wciąż ją piszę, żeby sprawiła uśmiech na Waszych twarzach (Twojej twarzy).

2 komentarze:

  1. No to czekam :) Lodowy Kopciuszek? Tytuł brzmi zachęcająco, a skoro to blog poświęcony Frozen, to chyba mogę zgadywać, kto odegra rolę Kopciuszka. W ogóle lubię tą bajkę (ech, w szkolnym przedstawieniu byłam wredną siostrą, a nie Kopciuszkiem -,-). W każdym razie czekam i z przyjemnością przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, mam nadzieję, że się wyrobię, w co wątpię jeśli Aley mi nie pomoże, ale.. i tak się cieszę, że ktoś czeka.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.