wtorek, 7 października 2014

60. Go to Cinema

Coś mnie wzięło na angielskie tytuły. A teraz do rzeczy, pewnie wszyscy już o tym wiecie, bo ja jak zwykle mam spóźniony zapłon. Sama widziałam reklamę jakiś miesiąc temu i Wam o tym nie powiedziałam, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. A więc, Kraina Lodu leci sobie w każdą niedzielę i sobotę października w Multikinie. (Płaczę, łzy mi lecą po policzkach) Niestety, ja nie mam u siebie Multikina, w mojej miejscowości wcale nie ma kina. Ja nie obejrzę, ale mam nadzieję, że Wam, o ile chcecie, się uda. A teraz zwiastun, tegoż to festiwalu księżniczek:

Jak zwykle miałam zaplanowany inny post, ale jeju, ta data mówi sama za siebie. Dobra to była wymówka, tam muszę jeszcze się pobawić w gimp'a, jestem za leniwa.

2 komentarze:

  1. U nas jest Multikino :) Akurat rzadko bywam, ale może zabiorę moją kuzyneczkę (bo przecież taka baba jak ja sama na bajkę nie pójdzie), bo obie uwielbiamy Disneya ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę... Cieszę się, że ktoś skorzysta z okazji, w końcu może się ona już nigdy więcej nie powtórzyć.
      Veina

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.