poniedziałek, 27 kwietnia 2015

86. Ranking Japoński

Pierwszy gościnny post na naszym blogu. Zrobiła go moja znajoma (Veiny), za co jestem jej bardzo wdzięczna. Brakuje jeszcze odpowiedników tytułów po japońsku, ale to poszukam i jutro już będzie wszystko dobrze.



1.Let It Go / Ari no mama de – musiała być pierwsza w rankingu, bo aż mnie ciarki przechodziły przy jej słuchaniu



2.Love is an open Door – według mnie naprawdę świetne wykonanie, głosy Anny i Hansa razem się ślicznie komponują



3.Do You want to Build a Snowman ? – znalazła się na 3 miejscu, ale ten cover bardziej mi przypadł do gustu https://www.youtube.com/watch?v=OxIYHLciTeA



4.Frozen Heart – po prostu ma to „coś”, nieważne w jakim języku jej słucham



5. For the first time in forever reprise 




6.Reindeers Are Better Than People – wykonanie nawet fajne, ale głos Kristoffa w tej wersji jakoś mi się nie podoba



7. in summer – Olaf jak zwykle przeuroczy, ale no, nie zawsze można być pierwszym :D



8. For the first time in forever – głos Anny świetny, ale jakoś piosenka nie przypadła mi do gustu w tej wersji językowej



9. Fixer Upper – właściwie nie wiem czemu znalazła się na ostatnim miejscu, chyba mi po prostu nie podeszła



1 komentarz:

  1. Mała Anna po japońsku mnie rozczuliła, duża zresztą też mi się podobała, Olaf brzmi dobrze, Hans też, ale Kristoff jakoś mi nie grał. Fajny ranking :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.