sobota, 11 kwietnia 2015

83. Jak narysować Kraino Lodowe Chibi?

Rozsuń posta, aby zobaczyć.




To moje pierwsze dzieło w tym stylu i jestem z siebie dumna, pomimo tych skośnych oczu, których nie potrafiłam narysować inaczej.  Ale poprawiłam się w tym nieco i zrobiłam mini-poradnik, jak chcecie to zobaczcie:





W razie jakby nie szło się doczytać:
3. Umieszczamy oczka, nos, usta.
4. (Wiadomo, wymazujemy linie pomocnicze + dodatkowo brwi /dodajemy/)
5. Chibi
Hans     Anna
6. Jeśli ktoś ma chęć może dorysować resztę ciała (nieproporcjonalną/taka natura chibi) i swój rysunek pokolorować.

1 komentarz:

  1. Urocze <3 Dwa-trzy lata temu nałogowo rysowałam chibi, bo miałam fazę na mangę i anime, ale nigdy nie szło mi to dobrze, bo ze mnie kompletne beztalencie rysunkowe. Kolorowy Hans jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.