poniedziałek, 22 września 2014

56. Frozen Fever

"Druga część Krainy Lodu wprawdzie nie została zapowiedziana jako pełna kontynuacja Frozen a jedynie jako mini-sequel..." lub jak to niektórzy określają krótkometrażówka. Jest pełno artykułów w internecie o "Zamrożonej Gorączkce", niestety większość z nich jest po angielsku. Z tego co zrozumiałam na pewno będą w niej urodziny Anny, nie zabraknie również głosów Kristen Bell, Idiny Menzel, Jonathana Groffa czy też Josha Gada, jak i twórczości Robert'a Lopez i Kristen'y Anderson-Lopez. Jakoś nie pałam w związku z tym wielką radością, gdyby to był film pełnometrażowy można by było się spodziewać czegoś wielkiego, niestety tak nie jest. (innymi słowy przewiduję klapę). Można się go spodziewać (bajki, filmu, czy jak tam to nazwiecie) dopiero w 2015 roku.
Inne artykuły na ten temat: (po polsku)

http://www.eska.pl/news/kraina_lodu_2_czyli_frozen_fever_potwierdzone_kiedy_premiera_kontynuacji_frozen_zobacz_video/104458

http://www.eska.pl/news/kraina_lodu_2_-_bedzie_druga_czesc_frozen_muzyka_i_sama_bajka_lepsze_niz_krol_lew_video/97085

http://film.dziennik.pl/zapowiedzi/artykuly/468761,kraina-lodu-wroci-z-nowa-piosenka.html


Krótko, ale na temat. Veina
PS: Miałam napisać to wcześniej, ale nie mogłam się do tego zabrać.

3 komentarze:

  1. Pewnie to będzie coś takiego, jak "Tangled Ever After". ;-;
    Szkoda, bo jak to zrobią, to znaczy to, że drugiej części raczej nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mówiłam, że krótkometrażówka. Dzięki za komentarze
      Veina (następny post pojutrze, tymczasem zapraszam na Ja i Divergent, link z boku strony, oczywiście jeśli ktoś lubi)

      Usuń
    2. Piszesz/ pisałaś bloga o divergent i mi o tym nie powiedziałaś?! Oj, nieładnie!!! XD
      A tak na serio: dasz linka jeśli jeszcze nie usunęłaś?

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.