środa, 24 września 2014

57. Sims 4 - Elsa z Arendelle

Co powiecie na linię Sims 4 - Frozen?

( W razie niejasności to /chyba/ Elsa, /nie moja/)

Otóż postanowiłam, że w tym poście dodam swoją własną simowską Elsę. ( z poprawkami Aley)
Paczajcie:
(Miałam ograniczony wybór, korzystałam z dema, które zdobyłam w Orginie, każdy z Was może to zrobić)








 Swoje prace możecie wysyłać na maila (veina.aley@gmail.com) jeśli chcecie, abyśmy je opublikowały. Plus jeszcze jedno pytanko: Podoba się (w ubraniach wyboru nie miałam, we włosach zresztą też, no i ofcourse w makijażu)
Veina
PS: O czym zrobić post? (długi, krótki obojętnie) Proszę podsuńcie jakiś  pomysł.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem podobna :D ! Świetny pomysł, w ogóle, zrobić różne Księżniczki z Disneya :D !
    Tylko, że ja mam Sims 3, więc muszę się nimi zadowolić :p.

    Myślę, że mogłabyś zrobić post o ulubionych żeńskich bohaterkach Disneya i tych nie lubianych, wraz z argumentacją wyboru :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie... Nie wiem czy wiesz, ale ta stronka poświęcona jest tylko i wyłącznie Krainie Lodu, więc inne księżniczki odpadają, ale z Kl mogę pomyśleć.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.