wtorek, 26 lipca 2016

112. Hello :D





Dziękuję Wam, że jesteście, pomimo tego, że nas nie ma.
Powiem szczerze. Jestem zaskoczona, że ktoś tu zagląda. Naprawdę. Myślałam, że blog umarł śmiercią naturalną, a tu proszę. Jesteście wielcy. Wiem, że to pierwszy post w tym roku i serdecznie Was za to przepraszam. Niestety nie mam już kilkunastu lat i mam dużo więcej spraw na głowie i zwyczajnie nie jestem w stanie pisać żadnych historii ani niczego w tym stylu. Poza tym wydaje mi się, że temat Krainy Lodu został przez nas zbadany dość obszernie i nie ma już potrzeby dalej wgłębiać się w ten temat. Nie mówię, że postów więcej nie będzie. Oczywiście, kiedy tylko pojawi się cokolwiek nowego, czy to będzie zwiastun kolejnej części, czy informacja o tym, że takowy film powstanie wiadomość o tym pojawi się na blogu. Mam tylko ogromną nadzieję, że Disney wbrew pewnym środowiskom nie ugnie się i zamiast znaleźć dla Elsy księżniczkę znajdzie dla niej przystojnego księcia z którym będzie żyła długo i szczęśliwie. Bo co jak co, ale bajki powinny być chronione przed tego typu treściami, przynajmniej według mnie. Na tym kończę dzisiejszy post i żegnam się z Wami. Na jak długo? Któż to wie. Trzymajcie się.  



Proponowany post:




6 komentarzy:

  1. Cudownie, że coś wreszcie napisałaś : ) A swoją drogą, nowości z Frozen już są - nowa krótkometrażówka, ,,Frozen Northern Lights'', wykonana z klocków lego. Mam wielką nadzieję, że to nie koniec tego bloga, i że kiedyś jeszcze coś napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Ci bardzo za informację, nie miałam pojęcia, że coś takiego powstało. Myślałam, że to po prostu jakieś scenki z tak teraz popularnej gry Disney Infinity. Oczywiście wspomnę o tej krótkometrażówce w następnym poście. Jeszcze raz dzięki. :)

      Usuń
    2. Mam jeszcze pytanie - jednak jest bardzo długie. Napisać go tutaj czy wysłać Ci go na maila? Jeśli wybierzesz drugą opcję, podasz mi adres?

      Usuń
    3. Lepiej na maila. Adres się nie zmienił veina.aley@gmail.com dalej jest aktualne :)

      Usuń
  2. To znowu ja... Wiem, że już nie piszesz, mimo wszystko ten blog był cudowny. Dlatego nominuję Cię do Liebster Blog Award : )
    http://swiatzanki.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci z całego serca. Bardzo nam miło :)

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.