poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Liebster Award



W ostatnim czasie nasza wierna czytelniczka Zanka nominowała nasz blog do liebster award za co jesteśmy jej dozgonnie wdzięczne.


1. Ulubiona książka?
Szczerze mówiąc nie mam ulubionej książki. Chyba nie znalazłam jeszcze tej jedynej. Niemniej jednak mogę wyróżnić serię, którą zaczęłam czytać parę lat temu i której stałam się zagorzałą fanką. Mowa tutaj o serii Johna Flanagana „Zwiadowcy”. Poza tą serią na mojej półce znajdują się głównie książki dotyczące gwiezdnych wojen i to zarówno z zeszłego kanonu, jak i z obecnego. Uwielbiam też wszystkie kryminały w których występuje Herkules Poirot. Jak widzicie rozpiętość jest dość spora i naprawdę nie potrafiłabym wybrać jednej pozycji.

2. Jaki zespół, lub też piosenkarza, czy piosenkarkę lubisz najbardziej?
Podobnie jak przy pierwszym pytaniu nie jestem w stanie wybrać. Jeśli chodzi o zespoły uwielbiam zespół Hurts. Poza tym namiętnie słucham twórczości zespołu Living In Fiction i Mutemath. Jest jeszcze parę innych, o których już nie będę wspominać.

3. Lato, czy zima?
Zima. Zdecydowanie.

4. Jak bardzo i czy w ogóle lubisz blogować?
Nie lubię blogować. Miewam czasem napady, ale nie lubię tego robić. Nie wiem też, na jaki temat miałbym pisać. Istnieje wiele blogów, które są o wszystkim, i autorzy piszą, co im ślina na język przyniesie. Nie lubię tego i nie będę tego robić. 

5. Dlaczego założyłaś bloga?
Ja go nie założyłam. Zrobiła to Veina. Jestem właścicielką bloga tylko, dlatego, że się wycofała.

6. Kino, czy teatr?
Kino a zaraz potem opera.
  
7. Wolisz długie, czy krótkie posty?
Średnie. Posty nie powinny być ani za długie ani za krótkie.

8. Wolisz posty z dużą ilością zdjęć, czy bez nich?
Uważam, że w dzisiejszych czasach niestety jakieś obrazki powinny w poście się znaleźć. Jednak bez przesady. Nie cierpię, gdy w poście główną treścią są obrazki.

9. Ulubiony kolor?
Niebieski.

10. Czemu piszesz akurat na taki temat, na jaki piszesz?
Ponieważ zgodziłam się pomóc Veinie w prowadzeniu bloga. Sama z siebie nigdy nie pisałabym na ten temat.

11. Twoim zdaniem szklanka jest do połowy pełna, czy pusta?
Zależy, co jest w środku. Zapewne zadając to pytanie chodziło o to, czy jestem optymistką, czy pesymistką. Szczerze mówiąc nie wiem. Możliwe, że tego po prostu nie potrafię ocenić lub jestem jednym i drugim.


Do nagrody nominuję tylko jednego bloga, którego autorka nie boi się pisać tego, co myśli i uważam, że za to należy jej się to wyróżnienie:


Pytania dla Ciebie :)

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
2. Jakie 3 fikcyjne krainy chciałabyś odwiedzić?
3. Czy miałaś okres kiedy chciałaś zamknąć bloga? Przez krytykę, czy brak czasu? Jak go przezwyciężyłaś?
4. Co myślisz o metodach nauczania w swojej szkole? (byłej, teraźniejszej)
5. Jaki zawód planujesz wykonywać, kim być?
6. Jaki jest najgłębszy (w znaczeniu) film jaki obejrzałaś?
7. Czy chciałabyś być towarzyszem Sherlocka Holmesa zamiast Watsona, oczywiście gdybyś miała taką możliwość?
8. Co myślisz o lekturach obowiązkowych?
9. Co lubisz jeść?
10. Czy lubisz chodzić do kina?
11. Jak często kupujesz książki?

Możliwe, że niedługo pojawi się konkurs w którym główną wygraną będzie możliwość pisania postów na tym blogu. Czekam jeszcze tylko na pewną informację, obiecuję, że kiedy ją otrzymam dam Wam znać, czy coś takiego faktycznie się pojawi. 
Pozdrawiam.
Aley

1 komentarz:

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.