piątek, 13 listopada 2015

111. Disney on ice




Wiecie co? Czasami też chciałbym żyć w takiej bajce, w której największym moim zmartwieniem byłoby jaką suknię dzisiaj włożyć :).


Ostatnio doszły do mnie słuchy o imprezie, którą disney organizuje minimum rok z rzędu, czyli o disney on ice. Tutaj krótka reklama imprezy:

Disney On Ice zaprasza w podróż do świata wyobraźni z udziałem  ulubionych postaci Disneya. Dołącz do Myszki Miki, Minnie, Donalda, Goofy'ego i Daisy w podróży do świata z ponadczasowych klasyków Disneya: "Króla Lwa", "Małej Syrenki", "Piotrusia Pana" i nagrodzonego Oscarem® oraz wyróżnionego nagrodą BAFTA animowanego filmu wszechczasów, "Krainy Lodu". Dzięki międzynarodowej plejadzie obsypanych nagrodami łyżwiarzy, ekscytującej choreografi i świetnej oprawie muzycznej, wypełnionej znanymi hitami Disneya oraz klasykami rock-and-roll'a, każdy członek rodziny, nie ruszając się ze swojego miejsca, będzie mógł wybrać się w urzekającą podróż. 

Osobiście uważam, że jest to świetny sposób na ciekawy weekend. Szkoda tylko, że organizowany jest jedynie w tych ogromnych miastach. Więcej informacji wraz z harmonogramem znajdziecie tutaj: http://alterartshow.pl/pl/show,1076.html.

Dla wszystkich fanów Olafa mam dobrą nowinę. Ostatnio popularna sieć sklepów (Home&you) wypuściła całą serię opartą na motywie naszego ulubionego bałwanka. Jest to bardzo ciekawa propozycja, gdyż podobnie jak w przypadku produktów z Kubusia Puchatka nie jest to seria stricte dla dzieci. Myślę, że nikt nie powstydziłby się takiego kubeczka, czy kocyka.





Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki. Niektórzy niestety zapominają, że powinien być to proces stopniowy, a nie wielkie świąteczne bum miesiąc przed samym świętem... ale czy można winić wszelkiego rodzaju sklepy, skoro Boże Narodzenie to najlepiej "sprzedające" się święto w roku? Owszem można i osobiście jest mi przykro, że w najbliższej galerii wiszą już bombki... Pewnie wielu z Was zastanawia się, co kupić rodzinie, koleżance lub też czego sobie zażyczyć na święta, Powiem Wam, że jeśli chodzi o KL to jesteście w stanie dostać w tej chwili wszystko i to dosłownie. Możecie kupić zarówno ubrania, jak i różnego rodzaju gry, przyrządy do makijażu, tablice, gry, bałwanki którym odlatują głowy po prostu wszystko. W tym momencie wszytko więc zależy od Waszych gustów, tylko i wyłącznie. Jeśli chodzi o osoby starsze to mogą one mieć lekki problem, ponieważ w Polsce nie rozumie się, że starsi też lubią bajki. Chociaż muszę przyznać, że z biegiem lat dostrzegam pewną poprawę. Na tym kończę dzisiejszy wpis. Mam nadzieję, że następny uda mi się napisać niebawem. Trzymajcie się.
Aley



2 komentarze:

  1. Oglądałam kiedyś Disney On Ice na youtubie i powiem, że nie wyglądał zachęcająco. Jak zobaczyłam te wszystkie reklamy event'u to byłam zachwycona... ale nie. Mam wrażenie jakby w ogóle tego nie planowali tylko po prostu wystąpili. Może do tej pory coś się zmieniło. Nie wiem.
    Co do Home'a to wszystko wygląda cudownie. :D Tylko pozostaje też cena. Nie wyhaczyłam ile kosztuje kocyk, ale już kubek mnie sobą zniechęcił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na Disney on ice, uważam, że to było cudowne !
    A seria z Olafem jest bardzo ładna .

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.