niedziela, 13 września 2015

110. Trochę tego, trochę tamtego





Dawno mnie tutaj nie było, ale cóż na to poradzić? Na osłodę przygotowałam dla Was parę informacji, zdjęć, nowinek z wakacji. 

Po pierwsze we wszystkich (no prawie) sklepikach przy plaży, czy to Międzyzdroje, czy Świnoujście dostaniecie jakiś gadżet z filmu. Musicie jednak uważać, gdyż większość produktów choć była bardzo ładna nie wyszła spod szyldu Disneya, jeśli jednak Wam to nie przeszkadza śmiało kupujcie. Można tam znaleźć perełki, od zestawów, po maskotki i to za dużo niszą cenę niż w normalnym sklepie... Niestety sezon wakacyjny mamy raczej za sobą i pewnie większość z takich bazarków jest już nieczynna, ale nic straconego, poszukajcie takich miejsc w swoim mieście, a nóż natraficie na coś fajnego. 
Muszę się jeszcze z Wami podzielić pewną dygresją, którą odkryłam również całkiem niedawno. Kojarzycie karteczki? Te które zbierało się, a może i dalej zbiera do kolorowych segregatorów? Kiedyś był szał na te papierki, sama mam trzy wypełnione po brzegi, ale wracając do głównego tematu, otóż znalazłam w jednym z supermarketów cały zestaw z Krainy Lodu i nie byłoby w tym niczego dziwnego, gdyby nie napis, uwaga, uwaga: Sisters forever, czyli po polskiemu siostry na zawsze. 



No i tu pojawia się moja frustracja, czy rodzone siostry mogą przestać nimi być?? Mogą się pokłócić, mogą ze sobą nie rozmawiać, ale nadal będą siostrami, nie ma innej możliwości. Koniec już tego narzekania. Ostatnio również nad morzem w moje oko wpadła sukienka z wystawy jednego z folklorystycznych sklepów w Świnoujściu. Kiedy tylko ją zobaczyłam widziałam w niej siebie w rudej peruce. Może nie jest idealną repliką sukienki Anny, ale i tak bardzo ją przypomina, przynajmniej według mnie. Oceńcie sami:



Ostatnio przeglądając internet w poszukiwaniu bluzek ze wzorami, natknęłam się na parę ciekawych koszulek z Krainy Lodu. Ciekawa jest szczególnie pierwsza pozycja, którą Wam zademonstruje, gdyż jest to koszulka dla osób o wzroście powyżej 160 cm, co jeśli chodzi o nasz kraj nie jest zbyt częstym zjawiskiem...

Teraz urocza propozycja na zbliżającą się zimę dla najmłodszych:



A tu coś dla kreatywnej duszy:

W poszukiwaniu ubrań, figurek, czy monopoly polecam odwiedzić ten portal, może do najtańszych nie należy, ale z pewnością ma ciekawą ofertę, nie tylko dla fanów KL.


Dzisiaj to na tyle. Postaram się do Was wrócić niebawem z jakimiś plotkami, czy spojlerami z nowego filmu. Nie ma ich na razie zbyt wiele, ale premiera nieważne kiedy, bądź, co bądź jest coraz bliżej. Miłego popołudnia. 
Aley

2 komentarze:

  1. Jaka cudowna sukienka! Kupiłabym. Napis na karteczkach rzeczywiście co najmniej dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio w Szklarskiej Porębie widziałam kryształy górskie wyglądające bardzo podobnie do tych, które nosiły trolle. Warto szukać :)

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.