wtorek, 17 lutego 2015

76. Zniszcz ten dziennik

Czas na coś co podbija internety. Chyba każdy z Was o tym słyszał, a jak nie to przypomnę, że chodzi o kreatywne niszczenie. Posiadam owe coś, ale mojego serca to nie zdobyło. Dlatego też moje strony są całkiem puste. Ale w końcu, skoro to mam to czemu by nie napisać o Frozenowych pomysłach dotyczących tego wytworu. Poszperałam w sieci i właściwie można by znaleźć kilka całkiem niezłych rzeczy. Od razu wspomnę, że na stronie głównej "Zniszcz Ten Dziennik" napisane jest, że nie koniecznie musimy tą książkę niszczyć, a kreatywnie ozdabiać. Ale od tego właściwie jest jej brat bliźniak "To Nie Książka" (której nie mam i posiadać nie chcę, niech kto inny się cieszy).... no nie ważne. Weźmy się za zadania.




Świetnie. No to nasuwa się pytanie, czy ktoś powiedział, że musimy to robić numerami. Nie, w zasadach jest wręcz napisane, że mamy dowolnie interpretować polecenia, więc tak zrobimy. Na tej stronie strzelmy Olafa, na następnej Elsę, czy rękawiczkę. W moim wypadku ważne jest to, aby był motyw Krainy Lodu, a ich nie brakuje. Osobiście mogę choćby "ponumerować" strony tytułami moich postów. 76, to dosyć duża liczba nie sądzicie? No to idźmy dalej.

Linie, linie mogą być krzywe, zaokrąglone i najważniejsze może ich być nieskończenie wiele. Interpretuję, że mam coś narysować ołówkiem, który z kolei mam mocno wbijać w kartkę. (znęcamy się nad dziennikiem, niszczymy go i jednocześnie ozdabiamy. No to niech może teraz naszkicujmy (nie szkice są lekkie), a raczej narysujmy (szarym ołówkiem) Puszka. Proste? Z tego typu coś jeszcze można by znaleźć np. Rysuj linie w ruchu, jadąc autobusem, pociągiem lub idąc, czy Rysuj Lewą Ręką

Weźmy do ręki nożyczki i naskrobmy jakiś wzorek, choćby koronę Elsy, a jak ktoś chce coś trudniejszego, to zawsze pozostaje Sven.

Zdjęcie wyszło okrutnie, więc tylko napiszę polecenie. " Pisz Jedno Słowo W Kółko I W Kółko"
To co? Frozen, Frozen, Frozen, Frozen, Frozen, Frozen... aż wypełnimy całą stronę?, czy w jakiś inny sposób,.. np. zamiast linii okręgu damy słowa? (już wyjaśniam, paczajcie:)

No dobra, zaczynam się powtarzać, narysujmy jakiś obrazek z kresek, raz długopis raz ołówek, a raz marker. Będzie kolorowo i dość śmiesznie. To co z KL rysujemy: wszystkim? Proponuję herb, a nawet dwa.

Co Wy na to? Nakapmy czymś na kształt marchewki? Znak rozpoznany Olafa lub jak kto woli, jedzenie Svena. Jeśli chodzi o zadania w tym stylu to można jeszcze znaleźć: Pokryj tę stronę taśmą. (stwórz jakiś wzór)

Jeśli umiesz szyć, to nie jest dla Ciebie problem. Możesz zacząć od czegoś prostego albo od razu wszyć sukienkę Elsy, a może wzory z tego ubrania?

Z jakiejś szczególnej? Bo ja na przykład posiadam z Krainy Lodu. Osobiście nie chciałabym zniszczyć sobie gazety, ale jak kto woli.

No problem. To co? Lodowe sople?

Zamoczmy końcówki włosów w farbie i pędzel gotowy. Proponuję sanie, bo można do nich użyć tylko jednego koloru, żeby nie brudzić za bardzo swojej czupryny.

Było jeszcze coś takiego, żeby wypisać czteroliterowe słowa.
Elsa, Anna, Olaf, Na razie mam tyle pomysłów. Może poszukacie ze mną?

Nie wysilę się tu za bardzo pisaniem, po prostu patrzcie. (jakby co, to nie moje)

I tym akcentem, kończę dzisiejszą wypowiedź. Do zobaczenia wkrótce.

2 komentarze:

  1. Naprawdę świetne inspiracje :) Gdybym miała Dziennik, pewnie coś bym wykorzystała ^^
    Prawdę mówiąc, do samej książki mam mieszane uczucia - z jednej strony nie wykluczam, że kiedyś się z nią pobawię, bo część zadań wydaje się ciekawych, z drugiej - wiele mnie zniechęca i dziwi: rzucanie dziennikiem? plucie na niego? lizanie? what?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam podchodzić do dziennika zbyt sceptycznie, bo gdybym wyraziła swoje zdanie spotkałabym się z wieloma hejtami. Wytwór jako wytwór mi się nie podoba, ale wśród zadań można dostrzec perełki. Zastanawiam się tylko czy nie lepiej wyłapać kilka cielawych pomysłów przeglądając tę książkę w sklepie lub przeszukując intenet. Byłoby to bez niepotrzebnych wydatków. Się rozpisałam. Dziekuję za opinię

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.