sobota, 7 lutego 2015

74. Frozen Fever, czyli o Zamrożonej Gorączce, znowu.

Pewnie wielu z Was słyszało o przybyciu tej animacji do Polski 16 marca, przed filmem "Kopciuszek". Teraz ta informacja przybyła od samych twórców Krainy Lodu, wraz z zachętą do jej obejrzenia. Przetłumaczyłam Wam ich wypowiedzi, ale jako że jestem totalnym tłumokiem jeśli chodzi o angielski to o nic mnie nie oskarżajcie. Zawsze możecie sami sobie przetłumaczyć jak umiecie, a jeśli Wam wyszło to powiedzcie, czy mam dobrze. (Najpierw filmik)




(Jeszcze jedno jest to luźne tłumaczenie, niedokładne i nie pełne, bo np. jednego zdania pod koniec nie wiedziałam, ale o tym powiem)
"Upłynął już rok od Krainy Lodu (Mrożonki) i teraz mamy szansę zrobić krótką Zamrożoną Gorączkę, przez co podziękowania z uściskami za ten film należą się Wam, fanom. A teraz zapytam się o szansę powrotu do Arendelle (myślę, że chodzi o to, czy my damy szansę tej krótkometrażówce). I my jesteśmy naprawdę wdzięczni, ponieważ kochamy tych bohaterów (ewentualnie może chodzić o aktorów) i dziękujemy, bo teraz możemy zagrać z nimi w Krainie Lodu. ponownie. W strachu, że odbywają się zaledwie kilka miesięcy po tym jak ich widzieliśmy. To są urodziny Anny i Elsa, Kristoff, Sven i Olaf organizują jej gigantyczne przyjęcie. Jedynym problemem jest (NIE ZGADNIECIE!!!) Elsa.  Ona jest zimna (chłodna, w relacjach) i problematyczna (?- nie dosłyszałam, więc nie mam pewności, a tekst jest błędny). My jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem Zamrożonej Gorączki w nowej żywej-akcji Kopciuszka, 16 marca. Kopciuszek jest specjalny dla twojego serca (on zwraca się do niej). Tak, on był moim pierwszym filmem Disneya, kiedy byłam mała....  (????)Więc my nie możemy się doczekać, żeby podzielić się Mrożoną Gorączką z naszymi fanami."
THE END. Ten tekst trwał minutę,  a tyle go wyszło.

Jeszcze jedno Skąpca skończę w wolnym czasie.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie <3 Krótkometrażówka z Tangled mi się podoba, mam nadzieję, że tu też będzie z humorem, ładnie zrobione. Miło będzie znowu spotkać się z tymi postaciami :) Nie wierzę, że od premiery minął już rok... Zleciało :D

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.