czwartek, 10 lipca 2014

55. Frozen 2

Co wy na ten temat powiecie? Jak sobie wyobrażacie drugą część???




Ja np. mam pomysł. Zaczynam myśleć o byciu reżyserką na poważnie!!! Wiem, że i tak nie wyjdzie.

A więc:

Mogłoby się okazać, że Anna i Elsa mają siostrę. Dowiedziałyby się tego w jakiś tajnych aktach. Dowiedziałyby się również, że ona umarła w jakiś nie wyjaśnionych okolicznościach. A tymczasem ona przeżyła i udawała służkę w ich pałacu. Wychowaliby ją np. biedni ludzie, przyjmijmy, że była 2 lata starsza od Elsy. One w końcu to odkryły i dowiedziały się, że ona ma moc np. ognia albo wody. Wtedy pojawił by się czarny charakter Ben ( Kocham Bena Skywalkera!!!) i one (Elsa i Valeria /takie jej imię wymyśliłam/) zjednoczyły się i razem pokonałyby nikczemnika.

To tylko zarys tej historii. Może kiedyś ją napiszę i opublikuję. A tymczasem dzięki. W przyszłym tygodniu nie będzie postów i do końca tego też nie, bo wakacje.


2 komentarze:

  1. NO tak ale jeżeli Elsa miałaby straszą siostrę automatycznie nie byłaby królową... co więcej jeżeli "Valeria" miałaby moc ognia to nie wyobrażam sobie połączenia ognia z lodem... Myślę, że jeżeli twórcy zdecydują się na część 2 (co jest prawdopodobne, chociażby ze względów na wysokość przychodów) będzie to o szukaniu Elsie chłopaka... Albo nie będzie to część następna tylko tzw.prequel. Chociaż nie jestem przekonana, racjonalnie patrząc nie powinno być następnej części, przecież wszystko dobrze się skończyło, no chyba, że tak jak mówisz "wyskoczy" jakieś nowe zagrożenie. Natomiast historia z kolejną siostrą wydaje mi się mocno naciągana. No zobaczymy.
    Aley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że sprostuję moc "ognia", napisałam np.. I może i faktycznie nie byłaby królową, ale księżniczką, komu to przeszkadza??? A może "Valeria" po prostu by zginęła w walce z tym złym i pokazaliby to w ten sposób jak z ich rodzicami, żeby dzieci tego nie zauważyły.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.