piątek, 4 lipca 2014

53. Możliwe, że Wam to umknęło...

oglądając film. Dałam tylko to czego sama nie wiedziałam. Wszystko z filmweba.  Taki tam króciutki post. Sorki, że publikacja tak późno.



1. Jak nazywa się koń Hansa?
- Sitron

2. Czyj/czego wizerunek widnieje na godle/fladze Arendelle?
-  Jest to kwiat, a w dniu koronacji i pod koniec filmu jest to wizerunek Elsy.

3.  Ile razy Sven próbował ugryźć marchewkowy nos Olafa?
- 2

4. Kto był obecny zarówno na koronacji Elsy jak i jej ojca?

- Arcyksiążę Von Szwądękaunt

5. Jaka bardzo znana postać ukryła się na półkach w sklepie Oakena? 
- Myszka Miki

4 komentarze:

  1. Poza tym pojawia się Roszunka i Tiana, Elsa ma klaustrofobię, Oaken proponuje Annie miksturę z ryb, a pod koniec filmu Marshmallow zakłada koronę Elsy. :) A skąd fakt, że Szwądękaunt był na koronacji ojca Elsy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, dlaczego, ale jeden komentarz poszedł na maila, ale tu go nie ma, więc proszę:

    Poza tym pojawia się Roszunka i Tiana, Elsa ma klaustrofobię, Oaken proponuje Annie miksturę z ryb, a pod koniec filmu Marshmallow zakłada koronę Elsy. :) A skąd fakt, że Szwądękaunt był na koronacji ojca Elsy?

    Oto moja odpowiedź:
    Było go widać na obrazie, w Pierwszy raz Jak sięga pamięć, ale możliwe, że to tylko domysły, sama go nie zauważyłam tyko gdzieś przeczytałam. Elsa ma klaustrofobię, a to gdzie było??? (Hahaha, jak Cztery)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elsa ma klaustrofobie? To oznacza że boi się dwóch rzeczy nie jednej xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nikt mi nie wyjaśni skąd to się wzięło. (NIENAWIDZĘ BRAKU PRZECINKA PRZED "ŻE")

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.