sobota, 21 czerwca 2014

48. Gadżety... x2


... , czyli ile ludzie wymyślą, żeby się tylko wzbogacić. Komentujcie moje znaleziska ...




1. Puzzle, puzzle, puzzelki, czy może wolicie karty?


2. Mam dla Was zajęcie na chwile w lato. A wiecie co nim jest??? Puszczanie baniek. Tanie 1,50.

3. Chcecie się pochwalić swoją fascynacją Krainą Lodu, to załóżcie broszki.



4. Yyyyy, opłatek druk na tort??? A to zabawne, ale prawdziwe. Może Was to zainteresować.

5. To dla lubiących się upiększyć. Może nie jest to najlepszej jakości, ale jak Was to rajcuje to proszę, ja się nie znam, więc nie kupiłam.


6. Naprasowanki, czyli że jak się prasuje to wzór się odbija tak?? Za trzy złote na allegro, może kiedyś kupię.


7. Ja też chcę taką koszulkę.


8. Ooo, ja też chce taką obudowę na mój telefon.



9. Ja też bym taką chciała, gdyby była innego koloru.


Veina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.