wtorek, 6 maja 2014

41. Mega topka Vocaloidy

Uwaga, uwaga. To moje pierwsze spotkanie z bloggerem więc proszę o wyrozumiałość.

Przeglądając internet któregoś pięknego wieczoru natknęłam się na zmodyfikowane wersje japońskiego "Let it go". Tak mnie to wciągnęło, że postanowiłam podzielić się z Wami moimi znaleziskami oraz z moją subiektywną oceną.



13. Zacznijmy od końca. Najgorsze wykonanie jakie dane mi było słyszeć. To tak jakby twój smartphone zaczął śpiewać w duecie z lodówką. Tragedia.
[Teto]


12. Nieco lepiej, ale nadal tragicznie. (Japońska wersja oczywiście zniknęła z internetu)
[SeeU]


11. Czy to na pewno żeński głos??! Nieważne i tak jest okropny.
[Lily]


10. Wykonanie jest straszne. Elektroniczna artystka śpiewa jak mój kotek do księżyca. Może nawet i gorzej. ( Tak samo jak z SeeU, niesamowite zniknięcie)
[Meiko]


9. Bez komentarza.
[Rin i Len]


8. Pomimo całej mojej sympatii do tego Vocaloida, nie mogłam dać jej wyższego miejsca.
[Megurine Luka]


7. Jedyny męski głos w mojej topce. Tylko po co to echo?
[Katio Shion]


6. Napiszę szczerze, nie potrafię tego wytłumaczyć.
[Mayu]


5. Ten Vocaloid wyjątkowo mi się spodobał.
[Ia]


4. Od tego miejsca rozpoczęły się moje problemy, dalej było jeszcze trudniej.
[Maika]


3. Zbliżamy się ku końcowi.
[Yuzuki Yukari]


2. Ulubiony Vocaloid Veiny ;)
[Gumi]


Nareszcie finał 1 miejsce.
Niestety nie potrafiłam wybrać które wykonanie jest lepsze w związku z czym pierwsze miejsce zajmują: Hatsune Miku i Macne Nana



i

Na koniec mały bonus. Moja ukochana wersja "Let it go" w wykonaniu Maiki.


A i jeszcze " Do you want to build a snowman'" w wykonaniu Hatsune.


To już koniec. Życzę wszystkim miłego dnia. :)

Aley


2 komentarze:

  1. Gumi wcale nie jest moja ulubiona. To miejsce oddałam Megurinie i Maice. Gumi jest w sumie po nich. A tak w ogóle co SeeU robi tak nisko???

    OdpowiedzUsuń
  2. Leży ;). Kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.