sobota, 13 grudnia 2014

68. Coś co warto zobaczyć... x8

Bardzo Was przepraszam z długie przerwy, choroba mnie męczy i nie najlepiej się czuję, więc... no. W każdym razie dawno u nas czegoś co... nie było i pomyślałam, czemu by nie zrobić jednego.



1. Zacznę od czegoś przez co miałam łzy w oczach. Połączenie mojego ukochanego Golluma z Władcy i Kl, Let it Goooooo. Paczajcie sami!



2. Na uwagę zasługuje również cover Ulepimy dziś bałwana (po angielsku), które nieco różni się od wersji filmowej. Ale nie martwcie się jest równie wzruszające co oryginał.



3. Skoro już się wypłakaliście, no to czas na coś zabawnego. Człowieka - Olafa. Ale nie naszego kochanego Czesia.



4. No cóż, aż miłe dla uszu, kiedy ktoś kto UMIE śpiewać, chwali się wokalem. Pewnie nasłuchaliście się już co? Sama melodia średnia, ale wokal się rozkręca.



5. Last song?! Yes... Kolęda w wykonaniu naszej kochanej Idiny, Elsy!!!



Na dzisiaj koniec, idą święta.

2 komentarze:

  1. Szał na Let it go trwa, a końca nie widać :D
    Fajne zestawienie :)
    Gollum? Naprawdę? Śpiewającego Golluma widziałam tylko raz w internetach, gdy śpiewał swoje Draw My Life (AVbyte)
    Ulepimy dziś bałwana ładne, ale chyba moja ulubiona wersja to ta śpiewana przez prawie całą obsadę Disneya, pewnie słyszałyście, ale - https://www.youtube.com/watch?v=1APv9t_LyOY
    Parodia "Lód w lecie" bardzo sympatyczna :) Aż się uśmiech nasuwa. Śmieszny facet. Od razu pomyślałam, co to będzie z tym garniturem po tarzaniu się w trawie xp D Dalej fajnie - szału nie ma, ale energetycznie :D A Idina pięknie <3 Po prostu pięknie.
    No to ja jeszcze dorzucę humorystycznie do tego zestawienie ironiczne podsumowanie całego szału na let it go - https://www.youtube.com/watch?v=XzUoRgCp2Hg
    AVbyte też zrobili swoją wersję Frozen Musical, a że ich uwielbiam... - https://www.youtube.com/watch?v=CtyOC6ayKoU&index=7&list=PLhRK5cZxfPO4z3xGdbvAvOCU7jhkh7r5o

    Zdrówka, zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To humorystyczne podsumowanie już się na stronce pojawiło... no, ale cóż.
      Co do Ulepimy, nie słyszałam, ale nie powiem, żeby mnie powaliło.
      AVbyte - nie bardzo mi się to podoba.

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.