niedziela, 20 listopada 2016

Zwiastun

JEST! JEST! WRESZCIE JEST! Zapytacie pewnie, co. Otóż ZWIASTUN FROZEN NORTHERN LIGHTS! Skaczę z radości. Oto on:
I co? Cieszycie się? Ja bardzo :)


To może teraz kilka myśli, które nasunęły mi się podczas oglądania:
-Oczywiście musi być ,,the cold never bothored me anyway..."
-,,Defying gravity'' - czyżby Olaf zamieniał się w Elphabę z Wicked?
-Na końcu - to ja nie rozumiem - co się dzieje z mocą Elsy?
-I gdy już skończyłam oglądać: ,,Szkoda, że nie mam Disney Channel :(''

Post krótki, chaotyczny i co najmniej dziwny, ale jestem naprawdę podekscytowana! I chcę podzielić się z Wami tą piękną nowiną jak najszybciej. Czekajcie na dłuższy post na temat zwiastunu.

                                                                                                                                  Zanka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.