niedziela, 2 października 2016

Realistyczna ,,Kraina Lodu'', czyli jak mogło wyglądać życie w Arendelle - część 1

Dzisiejszy post zacznę od tych dwóch zdjęć, czy może rysunków (naprawdę nie wiem, jak je nazwać...). Są to projekty monet, które mogły obowiązywać w Arendelle za czasów panowania Elsy.




I jeszcze moneta, którą zrobił ten człowiek. Podziwiam go.


Całkowicie zmieniając temat - koronacja Elsy na pewno musiała być ważnym wydarzeniem w państwie. Pewnie było tam dużo więcej osób niż pokazano w filmie widocznie reżyserom nie chciało się wymyślać tylu postaci. Ciekawi mnie, jak opisaliby to wydarzenie 200 lat później we ,,współczesnych'' podręcznikach do historii w Arendelle. W ogóle bardzo mnie ciekawi, jak mogłoby wyglądać Arendelle we współczesności. 

Koronacja królowej Elsy, nazywanej również ,,Królową Śniegu'' z powodu mocy lodu i śniegu odbyła się w .... roku. Władczyni, w przeciwieństwie do swojego ojca traktowała poddanych dobrze, próbowała im pomagać.
Fragment podręcznika, który przed chwilą wymyśliłam, a który jeśli będę miała więcej czasu napiszę cały i obraz pewnie jakiegoś znanego, arendellskiego malarza. Bardzo realistyczny, ale mnie się nie podoba. 

I jeszcze kilka rysunków, pokazujących jak mogli wyglądać bohaterowie ,,Krainy Lodu'', gdyby działa się naprawdę.






                                                                                          Zanka

Ps. Gdyby kogoś ciekawiło, skąd pochodzą rysunki, to stąd (mojego tumblra o Frozen, zapraszam). Mam nadzieję, że nie zabrzmiało to jak reklama...
I jeszcze jedno - co myślicie o tej serii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.