środa, 21 września 2016

117. Lodowy telefon - część 1

Zaczynam od nowości - wreszcie, dzięki gazecie odkryłam jak nazywają się Snowgies po polsku. Otóż to ,,Śniegulinki''...Ale przejdźmy do tematu postu. O co chodzi z tą serią? Będą się w niej pojawiać różne rzeczy - tapety na telefon, aplikacje, etui, breloczki, wszystko związane z ,,Krainą Lodu''. W pierwszej części - tapety : ) Zapraszam do oglądania, pobierania i ustawiania na Waszych telefonach.

Żeby pokazać, że ,,Mam tę moc!''



tą sama mam na swoim :)

Coś dla fanów Olafa

No cóż... 

Chciałabym w nim mieszkać...

Znowu cytaty...

...no ale przecież w ,,Krainie'' jest ich tak dużo.

Mój dom marzeń po raz drugi.

Uwielbiam ten rysunek? zdjęcie? . Po prostu. Nie wiem czemu. 

Olafek po raz kolejny : )

Lubię tą technikę rysowania

W.O.W. Gratulacje dla rysownika tego czegoś.

I coś z ,,Frozen Fever''.

Są tu jacyś fani ,,Wicked''? Elsa jest bardzo podobna do Elphie.

Dom marzeń część 3.

Jakie to ładne...

No i na tym właściwie kończy się ten post : ) Mam nadzieję że się Wam podobał. 

                                                                                                                                   Zanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.