niedziela, 4 września 2016

Konkurs



Z racji tego, że blog został przeze mnie zaniedbany za co bardzo Was przepraszam jestem zmuszona ogłosić konkurs na administratora bloga.


Nie bójcie się ja nie zniknę. Od czasu do czasu będę coś tutaj zamieszczać, jednak nie jestem w stanie robić tego zbyt często w związku z czym potrzebuję czyjejś pomocy. Bloga nie zamykam ani nie oddaję, żeby to było jasne. Po wygraniu konkursu dana osoba będzie mogła tylko i wyłącznie pisać posty. Nie będzie miała wpływu na wygląd strony, ani nie będzie miała możliwości aby ją usunąć. Konkurs będzie polegał na napisaniu przykładowego posta w jakimkolwiek programie, czy to będzie word, czy open office, czy libre office wszystko mi jedno. Post powinien mieć maksymalnie trzy strony A4. Tematyka musi oczywiście dotyczyć Krainy Lodu, poza tymi wytycznymi liczę na Waszą inwencję twórczą. Czy to będzie fanfiction, czy opinia na temat gorączki lodu jest mi obojętne. Najważniejsze dla mnie jest to, żeby przesłany przez Was tekst był jasny dla każdego czytelnika i żeby przyjemnie się go czytało. Wasze dzieła możecie przysyłać na adres: veina.aley@gmail.com. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się osiemnastego września. Na zgłoszenia wraz z gotowymi pracami będę czekać maksymalnie do siedemnastego września. Wygrany post oczywiście znajdzie się na blogu. Od nowego administratora oczekuję jedynie umieszczania posta minimum raz na dwa tygodnie. Jeśli coś jest dla Was niejasne, śmiało możecie pytać o to w komentarzu poniżej lub wysłać mi maila z pytaniem. Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. To chyba tyle. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.
Aley 

2 komentarze:

  1. Można wysłać więcej niż jeden post? Zaczęłam już pisać, mam nadzieję, że zmieszczę się w trzech stronach : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, może to być większa ilość postów. Poza tym jak nie zmieścisz się w trzech stronach to też nic wielkiego się nie stanie :)

      Usuń

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.