sobota, 28 lutego 2015

77. Zwiastun "Gorączki Lodu"

No niestety tłumaczenie tytułu przeze mnie było błędne... żegnaj Zamrożona Gorączko.

Na początku chciałam Was bardzo przeprosić... opuściłam się, nie robię postów regularnie, od 10 dni tu nic nie było. Do tego ten "Skąpiec" przez jakiś czas totalnie o nim zapomniałam, potem chciałam nadrobić, ale mi nie szło. Obiecuję, że się za siebie wezmę i napiszę kilka porządnych postów i skończę to nieszczęsne opowiadanie. Marne wytłumaczenie i pewnie sobie jeszcze poczekacie.

A na razie przychodzę do Was ze zwiastunem, takim uroczym i słodziutkim.






Małe bałwanki!!! Olaf taki słodziutki... a ten tort. Niesamowite. Ja na pewno pójdę na Kopciuszka, a wy?
Ps: Jak czegoś nie rozumiecie, oprócz piosenki to powiedzcie, chętnie pomogę, a przynajmniej się postaram.

Na dzisiaj tyle, dzięki. (krótko, zwięźle i na temat)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat posta? Koniecznie napisz.